Nurbusra_ Selam kızlar Sakarya’da Adapazarı’nda önerebiliceğiniz doktor var mı ben İstanbul’da tüp bebek yaptırdım daha Sakaryaya dönmedim şu an 11 haftalığım Sedat Umur diye bi doktor var bir iki kere gitmiştim ama yine de başka önerisi olan var mı
miniklerinannesii00 Nurbusra_ Medar hastanesinde seval hanım var. Ben normalde perinatoloji bölümüne gidiyorum üçüz hamileyim. Bana önermişlerdi öyle gittim ve direk perinatoloji bölümüne yönlendirdi ben bakamam dedi. Ama gelmişsin bebeklere bakalım dedi .Ama ondan önce gittiğim doktorlar hep baktı demediler bana sen perinatoloji bölümüne gitmen lazım diye. Güler yüzlü sevecen bir doktor.
AysnrTml Nurbusra_ devlet hastanesini düşünürsen eğer Emin Levent ve Günay Dumanı önerebilirim 33+5 haftalık hamileyim emin Levent’le başladım Günay dumana geçiş yaptım Günay dumandan özellikle çok memnunum özel hastaneyi aratmıyor sağolsun
Melisaelizan Nurbusra_ tabiikidr medar burak hazine çok iyi bir doktor işinde uzman instada fazlasıyla aktif bakabilirsin
Nurbusra_ miniklerinannesii00 teşekkür ederim ilgili bir doktorsa olabilir tüp bebekle hamile kaldığım için biraz daha hassas davranıyorum bu konuda
Nurbusra_ Elif-d-s Onu galiba duydum bi kaç kişiden daha işinde baya iyiymiş sanırım geldiğimde değerlendiricem teşekkür ederim 🙂
Fairy Elif-d-s doğumunuzu yaptınız mı acaba yaptıysanız Aslıhan hanımda mı yaptınız memnun kaldınız mı diye soracaktım
miniklerinannesii00 Nurbusra_ ilgili bi doktor yani ben riskli bir gebeyim daha önce başka doktora da gittim ama beni karşısına alıp çok güzel bir şekilde konuşmuştu . Riskleri vs. Herşeyi anlatmıştı. Normal bir hamile olsaydım tek bebek seval hanıma giderdim.
Nurbusra_ Senayan ben Sedat beye daha önce yumurtalık takibi için gittim aslında hep hamile olunca da ona giderim diyodum ama karar veremiyorum bide sanırım Remzi diye bi doktor varmış Serdivanda ona da çok iyi diyolar
Senayan Nurbusra_ Sen bilirsin canım ben medar hastanesindeki bütün doktorlara gittim neredeyse Sedat beyi denedikten sonra onda karar kıldım
Nurbusra_ Melisaelizan Baktım da instada gerçekten çok aktif yani niyeyse öyle doktorlar beni biraz korkutuyo sanki yeteri kadar ilgilenemiyolarmış gibi geliyo ama denemekte fayda var bi randevu alırım
sevgi9654 Melisaelizan burak hoca instagramda çok aktif ancak odasına yoğun bi talep göremedim ben hiç. 8 aylık hamileyim Aslıhan hocaya gidiyorum hep sıra oluyor bütün Sakarya ona geliyor gibi Burak hocaya gelen hemen içeri giriyor😂
Nurbusra_ Meneseilay54 bende merak ediyorum bunu acaba odaları falan nasıl hastane nasıl çünkü ben Sakaryaya taşınalı 1 sene oldu pek bilmiyorum hastaneleri
Nurbusra_ Nidabade ben Sedat beyi çok sevdim başkaları da böyle olunca iyice ona yöneliyorum bi mutlu oluyorum 🙂
Meneseilay54 Nurbusra_ iyi diyolar ama dogum yapmıs biri bilgilendirse güzel olur bnde orda düşünüyorum dogumumu
bbaby44 Senayan bende 27 hFtadayim birkac doktor denedim ama icime sinen olmadi medarda ertan zan ı denediniz mi peki