Merhaba kürtaj sonrası ilk regil bitişinden sonra muayene için doktora gittim ancak 20 gün önce gttiğimde kist yoktu sol yumurtalıgımda kist oldugunu söyledi . Hamilelikten geçirdin bundan dolayı olabılır dedı doktor bu durumu yasayan varmı kist olup geçen yada kist varken hamile kalan ilkkez kist olustu çok tedrgnm 😞