Gece kızımın ateşi 38.7 ye yükseldi şurup verdim düşmedi 38.5 oldu ara ara yükselip düştü sabah iyice kötüledi ateşi arttı acile gittim polikliniğe yönlendirdiler doktor yatış verdi kan idrar aldılar Crp 19 çıktı 0-5 aralığında olması lazımmış agumentin antibiyotik yazdı kullanmakta çekiniyorum çok küçük zarar olur diye hastaneden çıkışımı yaptı ağızdan alacak ne yapayım kızlar yaşamış olan var mı Ateş hastnede düştü 36 ya daha da çıkmadı