Dizde remotizm ve üstelik ayak kramplarim 2hafta sonra doktora gideceğim tahlil sonuçları açıklandı. E-nabizda bakdim hiç bir şey göstermiyor.ama Ayağıma bir kramp giriyo vorikozmu ne diyemedimde🥲 doktor her gün soda iç dedi ama sodanin yarısını tuketemiylrum bile🥺