tunazubeydee Çalışan anneler doğum parası için ne zaman başvuru da bulunmamız gerekiyor? Aranızda bilen varmı
tunazubeydee gamzecgr Rapor aldım 32 de 37 de de iş göremez raporunu alıp çalıştığım yere verdim şimdi başka bir şey yapmama gerek var mı
Kubra65 gamzecgr devlet hastahanesindeki doktor veriyor değil mi? Birde herhangi bir şey götürmem gerekir mi rapor almaya giderken
umranaktas28 tunazubeydee hayır yok gerisini muhasebeciniz hallediyor. Doğumdan sonra da doğum olduğuna dair tekrar bi rapor alıp iş yerine vereceksiniz
gamzecgr tunazubeydee yok hayır onlar sisteme yüklüyor rapor bitimine yakında işyerinin muhasebecisi onaylıyor raporu otomatik yatıyor sonra zaten
umranaktas28 32.haftada çalışır raporu aldım 33.haftada çalışamaz raporu alıp izne ayrıldım ☺️ ücret 2 seferde yatıyormuş 2 ay doğumdan öncesi 2 ay doğumdan sonra