aren3521 Kızlar 38 haftalığım 2 gündür adet olacakmşm gibi bir ağrı var kasıklarımda doğum belirtisi mi bu 🥹
xbebegimx aren3521 ben daha 28 haftaligim ayni agridan dolayi nst girdim bgun sanci cikmadi, doktor da komple karnin sertlesmesi lazim dogum sancisi olmasi icin dedi ama cok agrim oluyor 😣
xbebegimx aren3521 o zaman doktora bir gidin cunku kasik agrisi onemli degil karin sertlesmesi onemli bizim icin dedi