22 günlüğüz gazını alttan ve üstten çıkartıyor kakasını gün içinde 3-4 kez yapıyor bazen 2 kez yaptığı oluyor . Ama akşamları 7-8 gibi bir başlıyor 11 e kadar ağlaması devam ediyor . Eşimle ne yapsak susmuyor , kucakta yavaş hoplatma sallama , gaz masajı , gaz damlası asla fayda etmiyor . Ağlamaktan sesi kısılıyor zaten hemen kızaran bir bebek böyle katıla katıla ağlayınca kırmızı dan mor a dönüyor rengi korkuyorum nefesi kesilecek diye . Ağlaması akşam 8 de başladı gece 11 de kucağımda uyuyarak sonlandı 3 gündür bu şekildeyiz . Sizce atak mı kolik mi ?