[silindi] korkma canım doğum esnasında bebek çıktıktan sonra plasentayı çıkarıyorlar sonra göbeğini kesiyorlar zaten normal doğum yapmadığım için bir bilgim yok ama eliyle kontrol ediyorlar içeride bir parça kalmış mı diye ben sezeryan olmuştum doktor karnımı bir çalkalar gibi yapmıştı onu hatırlıyorum sadece ama hiiç korkma gerçekten kendini ne kadar rahat bırakırsan o kadar güzel geçer ben sezeryan hakkında hiçbir şey bilmeden girdim güzelde geçti inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımızı ☺️