alpmomm_ alpmomm_ Bussra_1809 hayır canım duymadım 5+5 t gittim doktora sadece keseyi gördük 25 ağustosta 7 haftalık olcak o zman gidicem kalp atışı için
Ceren_075 Bussra_1809 ona dikkat etmedim ama doktorumuz normal dedi benim kanamam olduğu için gece devlet hastanesine gittim orada duyulmadı ertesi gün kendi doktoruma gittim özele yani orada duyuldu iç kanama olmadığı içinde herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi
Bussra_1809 Ceren_075 anladım canım geçmiş olsun benim de kalp atışı düşük çıktı haftaya tekrar gideceğiz
Ceren_075 Bussra_1809 Daha çok küçük olduğu için normaldir inşallah İçinizi ferah tutun sağlıkı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah rabbimiz izniyle
bitanemiz24 Bende 4+5 keseyi gördük 2 üç haftaya kalp atışı için gel dedi kesese yolk sacı varmı diye sormadım sonradan öğrendim çünkü ama doktor kese normal dedi tüp bebek bu arada benim 😌