Selam güzel anne ve anne adaylarıı.
Öncelikle iyisinizdir umarım herşey yolundadır.
Yardımınıza ihtiyacım vaar. 22 haftalık hamileyim şuan oğluşumuzun ismi hala netleşmedi. En başta Aras Alp beğendik sevdik ama sonra anlamına bakınca (Aras: Kendisininmiş gibi sahip çıkılan, bulunmuş mal.) Anlamı içime sinmediği için Aras tan vazgeçtik. Uras Alp nasıl olur derken Uras’ın anlamı da: Güç, talih, şans, güzel rastlantı, dünya Yiğidi. Anlamının pozitif olması hoşuma gitti. Ama çevremiz Uras ismini pek güzel bulmadı söylenişi zor geldi Uraz mı Uras mı muhabbetleri oldu. Sonra sadece Görkem ismi de hoşumuza gitti. Anlamı da (Birinci anlamı; “göz alıcı, gösterişli olma durumu, gösteriş, debdebe, ihtişam, tantana, haşmet, şatafat, şaşaa”; ikinci anlamı da “büyüklük” olarak geçmektedir.) Eşim Uras Alp çok istiyor bende beğendim ama Görkem de söylenişi güzel ağız dolduruyor. Bilemedim yorumlarınızı bekliyorummm