Minikmucizelere rica ediyorum ben yaptım travel alarak bi hata o yüzden de herkesi uyarıyorum o an gözümüze konforlu gibi gözüksede sonradan ızdırap oluyor tek biyere cıkamaz oluyorsunuz kabin sistemde cok rahat edersiniz benim çevremde travel alan kim varsa hepsi kabin boya döndüler benim arkadaşımın biriside hamilton marka aldı e bebekten oda cok memnun tek elle taşıyorum falan diyordu onada bi göz atın derim fiyatını falan bilmiyorumda çok memnun kaldığını söylemişti bana🌸