Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim 10kilo alınca önlem amaçlı birde güzel besleneyim diye bir diyetisyenle devam etmeyi düşündüm ama doktoruma falan sormadım bu arada diyetisyenin istediği tahlilleri yaptırmaya gittiğimde sağlık ocağındaki doktor saçmalamayın böyle iş mi olur gibisine beni biraz azarlar tarzı konuştu başkası zaten emzirme döneminde gider kilolar falan dedi çok arada kaldım ben kilo vermek için değil bundan sonraki kilo alımını düzenli hale getirmek için istiyordum arada kaldım ya diyetisyen desteği alsam mı almasam mı diye siz ne düşünüyorsunuz