gamzecgr alyamm_33 troid bazı durumlarda gebeliğe etken ama belirlenip kontrol altına alındığında bir problem yaratmıyor
Mucizem14 alyamm_33 Arkadasim ilac kullaniyordu hamile kalmak isteyince ilaclarinda duzenleme yapildi ve hamile kaldi ilaclara dikkat etmeniz lazim
Cyln00 alyamm_33 ben 8 yıldır hastayım ablalarımda bu hastalığa sahip ikizleri var çok rahat hamile kaldılar bende ilk denememde gebe kaldım çok şükür yani sıkıntı olucağını sanmıyorum
alyamm_33 gamzecgr ya canım ben de bilmiyordum ben guatr olduğunu çatlatma iğnesi yaptıktan 2 gün sonra guatr hastası olduğumu öğrendim şu an regal’ıma 4 gün var doktor çocuğa engel dedi yani tedavi çöp mü oldu diye sıkıntıya girdim
Betdem Ben haşimato hastasıyım ilacımı düzenli kullanıyordum evlilik öncesi ve sonrası hamilelikle ilgili bir sıkıntı yaşamadım annem ve kardeşlerimde de var onlarında çocukları oldu yani önemli olan hormonunu dengelemek ve ilacını düzenli kullanmak
alyamm_33 Mucizem14 keşke ben bilseydim 4 aydır çocuk tedavisi görüyorum 4 ayda da çocuğum olmuyor genelde hemen olan biriyim ben guatr olduğumu da çatlatma iğnesi yaptıktan 3 gün sonra öğrendim ilaç yedim ama fayda eder mi bilmiyorum
melikemre20 alyamm_33 gebeliğe engel değil canım bazı durumlarda dusuge sebep olabiliyor erken öğrenmişsin ilaçla kontrol altına alınır benimde gebelikte yükseliyor ilaç kullanıyorum
alyamm_33 melikemre20 çok teşekkürler ferahladım gerçekten ya ben çatlatma iğnesi sonrası hemen öğrendim ve hemen ilaca başladım �nşallah hamileyim dir regl 4 gün var
alyamm_33 Cyln00 ay gerçekten bana çok güzel Umut oldunuz ben 4 ay önce kürtaj oldum kürtaj olduktan sonra da bir daha hamile kalamadım bu 5 ay çok fazla çatlatma yine tedavisi gördüm ama olmadı yani şu an regal’ıma 4 gün var ay inşallah hamileyimdir ya sizin guatrınız çok mu düşüktü benimki düşük
Cyln00 alyamm_33 malesef yüksek benim ki içiniz bu hastalıktan yana en azından rahat olsun canınızı sıkacağınız bişey değil hapınızı düzenli kullanmalı ama :) Allah’ım tez zamanda nasip etsin inşallah
melikemre20 alyamm_33 inşallah canım Allahim isteyen herkese nasip etsin benimde iki kaybım var şuan 11 haftaligiz
Ayse1994 Ben ve ablam hamileyken haşimito olduğumuzu öğrendik yani hamile kalmada problem yaşamadık ama tabi düzeyi etkili olabilir bizim 3 4 küsürlerdeydi genelde hamilelikte 2.5 seviyesi isteniyor diye ilaç kullandırdı doktor