Esen_1 merhaba benim gebelik şekerim çok yüksekti insülin kullanmaya başlamıştım. Cok zorlandım. Şekerli şeyleri çok seviyordum ve sürekli ağlıyordum. İnsülinin bile düşüremediği zamanlar oldu, havuzda yüzerek düşürdüm son ayımda. Sağsalim doğurdum şimdi 2 yaşında.