Aleynamom Güzel haberi paylaşmak istedim sizlerle de kızlar oğluş annesi kervanına bende katıldım 🤰🏻oğlumuz oluyoooğr 😇💙 (burdaki çoğu kişi bildi 🙈👣)
Aleynamom Burda 11+6 denmişti sat göre 12+6 ydi ama başka bı doktora gittiğimde cihazı daha iyiydi ondan mı bilmiyorum sat göre söyledi şuan ona göre takip ediyorum bende
HMH Aleynamom ay baya bulanık görünüyor ama tabi incelemeler sırasında hareketli görüyorlar o zaman söylemiştir cinsiyeti ☺️ bana da erkeğe benziyor dedi 12+2 de ama bakalım 16da görücez daha net inşallah 😇 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😇
Hshfhfnn Aleynamom anladım bende pazertesi günü gitmeyi düşünüyorum Dr aradım 14 haftalık oldunda gel demişti pazertesi tam 14 haftalık oluyorum acaba orenebilirmiyim cinsiyetini