Aleykck Selam! Bugün Kadın doğum gittim kontroller yapıldı 27+4 haftalığım ve bana 2 hafta sonraya randevu al alttan muayene yapacağız dedi. Acaba erken mi diye soracaktım biraz da geriliyorum 29 yada 30. Haftada yapan var mı?
dilarakerem01 Aleykck bence de çok erken Sebebini sormadın mı? Ben 36+3 daha olmadım mesela 37+0 da olacağım Eğer bir problem yoksa kesinlikle alttan muayene olmamalısın aklında bulunsun
Aleykck @“dilarakerem01” Zaten çok deneyimli değil gibiydi o zaman ben kendi doktorum olamadığı için mecbur bu kişiye gittim ben o zaman kendi doktorum gelince ona sorayım