ikiprensannesi__ Bizim şafak 17 5 eylülde kavuşuyoruz oğlumla inşallah 🤲 (39+2) ye sezeryan günümüzu aldık varmı bizimle aynı gün olanlar
ikiprensannesi__ kahvesever__ sağlıkla gelsin benim ikinci gebeliğim ilkim sezeryan olduğu için buda sezeryan 🥰
ikiprensannesi__ Elif949494 ay ne güzel ya bende 17 gün beklemek hiç istemiyorum umarım bir sürpriz yapar erken gelir biraz sağlıkla gelsin inşallah 🤲
kahvesever__ ikiprensannesi__ benim de ilginci bebeğim oğlum normal dogdu için bu da normal olucak inşallah 🙏
ikiprensannesi__ Tusse18 zaman çok hızlı geçmez dedigimiz zamanlar geçiyor merak etme sağlıkla gelsin inşallah 🤲
Dilek_5 kahvesever__ oğlunuz kaç yaşında . Benm oğlumda normal oldu ama biraz sıkıntılı bir doğum oldu yani makata kadar yırtılmama oldu o yüzden ikinci de normal olsun istiyorum ama korkuyorum aynı şeyi yaşamaktan / oğlum 20 aylık
Hiramninal Sevgii27 Aynıyız ☺️bakalım ne zaman gelecekler senin normal mi acaba pelvik kemiklerinde ağrı var mi
ikiprensannesi__ Gamze_caliskan hiç geçmiyor ya ben 28 agustosa gün verecek diye kendimi çok endekslemisim 5 eylül sanki hiç gelmicekmis gibi geliyor sağlıkla gelsin zaman hemen geçsin inşallah 🤲
ikiprensannesi__ Seval2468 sağlıkla gelsin bende öyle istiyorum desem 🤭🤭 umarım bir sürpriz yapar erken gelirler 🤣🤣