Dostlarım kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hergün bir tane.kolumda yer kalmadı artık göbekten çok rahat yapabiliyordum ama 30 haftalık oldum olacağım.karnım büyüdü ve gerildi iğneye göbekten devam eden varmı karnı büyüyüpte? Bir sıkıntısı olur mu keseye felan 😀🤔 bacaktan yapmaya biraz yemiyor açıkçası bacaktan yapıp memnun olan varmı ayrıca