Ben 15,16 saat normal sancı çekip üstüne iki defa suni sancı verilip yine de açılmam ilerlemedigi için sezeryan olmuş biriyim, hiç de içimde kalmadı hatta doktoruma neden ilk başta sezeryane almadiniz dedim hele de riskli durumunuz var ise hiç düşünmeyin ve doktorunuzu dinleyin. Geliş şekli hiç önemli değil sağlıkla kucağa almak en önemlisi 🙏