Beyzap Benim gibi bekleyenler var mı sancı nişan hiçbiri yok son haftadayım nasıl olacak böyle suni sancıdan korkuyorum
Esmanur43 Beyzap benimde aynı ben 38+2 deyim ama kız bebeği her an kendimi dinliyorum hiç bir şey yok şaka gibi