Sblylcn Kızımın adını ben feyza koymak istiyorum Eşim aybüke 5 yaşında ki oğlum ise azra istiyor sizce hangisi daha güzel 🙈
Minikperi Sblylcn kardeşimin adı Aybike aslı da Aybike’dir. Aybüke yanlış kullanılıyor maalesef. Çünkü bike hanım büke ise yiğit oğlan demektir.