Bebeko bende 11. Haftada kanama yaşadım çok fazlaydı hemde doktor hemen pruloton iğne vurdu ve progestana başlattı gün içinde Akıntı gibi değil ama peçeteyle silince kanı görmeye devam ettim ertesi günü tekrar akıntı şeklinde oldu ve tekrar iğne yaptık bir iki kez daha aynı durumu yaşadım 3 kutu progratan bitirdim 2,5 ay yataktan kalkmadan özel ihtiyaçlar dışında 16 haftada artık sıkıntım kalmamıştı kanamamın nedeni plasentamın rahim ağzına yerleşmiş olmasıydı 1 hafta önce kontrole gittim 20 haftalık olduk plasentam yukarı 10 cm çıkmış çok şkğr riskli dönemi atlattık sizede acil şifalar diliyorum🙏🏻