Snnrilk Merhabalar 32+5 deyim doğuma az kaldı heyecan ve korku var. Sizler normal doğum mu sezaryen mı düşünüyorsunuz. Ben sezaryen düşünüyorum 🤭
Gebeysek1 Snnrilk normal doğum düşünüyordum. Ancak bebek biraz iri. Muhtemelen 4 kg geçme durumu söz konusu. Bu kiloda normal doğuran çok ama travmatik bir doğum yada risk altında bir bebek istemiyorum. Dr önerisi ile sezeryan olacağım