Selam kızlar, bir çatı muayenesi meselesi ile sizlerleyiz. Bugün 4’de doktor kontrolüm var çatı muayenesi yapılacak, haliyle gergin ve korkuyorum. Çatı muayenesi tecrübelerinizi bekliyorum benim gibi tüm anne adaylarına yardımcı olur. Ne zaman yapıldı, acıdı mı, muayeneden sonra kan gelme durumu oldu mu, muayeneden sonra doğum başladı mı hepsini çok merak ediyorum 🙏🏽