Sadece ilk 3 ay boyatmayın diyorlar. Bende 14 ya da 15 haftalıkken boyatmıştım ilk. En son geçen ay tekrar boyattım , şu an 39 haftalık olduk. Doktorum izin verdi. Ki kendisi de hamileydi o da boyatmıştı ☺ Karar tamamen senin. Birde Ben ilk boyada maske taktım nolur nolmaz die o kadar.