Açıklığın varsa gerisi gelir diye düşünüyorum bence kendi amacını bekle. Bi arkadaşım 41 haftada doğurdu ama artık haftası da olduğu için suni sancı verdiler doğramadı açılmadan olmadı o yüzden sezeryan oldu bence sizin haftamız tam olarak dolmamış üç santim açıklığınız olduğu için bekleyin biraz daha