18122022 Goncasarpkaya55 bende 39+3 ayaklarım kütük gbi siş ayama hiçbisey girmiyor bugun dugun var bi yakınımızın ayakkabı bulamadım sandalet filan girmiyor hicbiri😂😂😂
Xcbaby Goncasarpkaya55 tuzu tamamen bırakıp cok fazla ayakta kalmamaniz otururken ayaklarinizi hep uzatmaniz gerekiyor. Yatarsaniz da altina yastıkla yukselti koyun.
Hilalali @Goncasarpkaya55 bende 28+1 deyim özellikle sol ayağım daha şiş hatta çok ayakta kaldığımda üzerine bile basamıyorum normal galiba bu durum 😏
Goncasarpkaya55 18122022 benim de aynı terlik olmuyor oturunca uykudan kalkınca çok şiş korkuyorum açıkcası bi sıkıntı mı var diye umarım yoktur
esraEb 18122022 benim de ilk defa dün şişti ayaklarım 39+1 im. Dün dokotra gittim sormuştu hiçbir şişliğim yoktu eve döndüm 1-2 saat sonra şiştiler. Ne demek oluuro bu şişkinlikler. Tekrardan dokotra gitmeye gerek var mı
_tuuggcce_ Normal. Benimde el, ayak şiş ama özellikle el. Dolma parmak derler ya ressssmen öyle ve açıp kaparken falan acıyor. 🥲 çok tuzlu yeme. Bende 38+3 az zamanımız kaldı hayırlısıyla. Dayanalım az daha canım
18122022 esraEb ben doktora filan hic sormadım canım bazen iniyor tuz vs yiyince de bide ödem topluyor ya vucud hamilelikten dolayı ister istemez o yüzden şişiyor bnce
Goncasarpkaya55 esraEb şişmesi normal ama bir anda şişmesi bazı şeylerin belirtisi diyolsr bende o yüzden çok korkuyorum ne yazık ki