rabiss_34 Sabah test yaptım çizgi çok silik çıktı hayalet çizgi mi çözemedim adetime 5gün var ! https://imgyukle.com/i/r8CGSQ
Busakturk rabiss_34 pozştif gibi duruyor canım benim regl gectigimde dahi böyle görünmüştü kan ver netle🌸
Sukrancinar-42 rabiss_34 çizgi görünüyor inşallah mutlu haberi alırsınız☺️ ama kimyasal gebelik diye de birşey var erken test yapmak yanıltıcı olabiliyor o yüzden 🤗 bence gününün geçmesini bekle tekrar yapmak için 💞
elifsen LovelyMom_ Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
rabiss_34 Aynen erken oldu biraz ve testin doğruluğundan emin değilim hayırlısı bikaç gün daha beklicem