Ya kızlar bizde Salı günü baktırcaz ama kimisi yüklet bişi olmaz olacak olsa doktor söyler diyo kimisi de ileride çocuğa zararmış şeker hastası obez bilmem ne oluyormuş diyo tedirgin oldum çevremde yükleme yaptıran kadar yaptırmayan da var çevrenizde herhangi bi sorunla karşılaşan oldu mu ne yapmalıyım sizce?