Lalelale1 Busrademir3434 ben özel sigortamın karşılamadığı testleri yaptırmak için gidiyorum doktor olarak Mustafa Kara ve İbrahim Kale de muayene oldum çok memnun kaldım
Bebeklerininannesi Busrademir3434 ben varım hastanenin adı batsa keşke. Muaneler çok iyi güzel acili harika özel gibi adeta ama o doğum. Ah öyle zor ki o ebelerin hakaretleri o kalabalık muaneleri normal doğum yaptım ve acı içinde kıvrandım 9 cm açılmayla gitmeme rağmen çekmediğim çile kalmadı hakkım hiç birine helal olmasın
Aybarssmom_ Geçen ben de sordum kimse cevap vermedi ben de bekleyeyim burda 🤣 bu arada o hastanenin ücretsiz gebe okulu var gitmeni tavsiye ederim ebeler eğitim veriyor çok tatlılar
Aybarssmom_ Busrademir3434 hastaneyi arayıp gebe okuluna kayıt olmak istiyorum diyorsun ilgili yere aktarıyorlar canım veya hastaneye gidip kayıt olabilirsin 5 günlük bi eğitim ben henüz 3.gündeyim aşırı faydalı
Busrademir3434 Aybarssmom_ ben saat 5 gibi aradım ama açmadılar artık hafta içi kaldı ben Pendik’te oturuyorum ama biraz uzak bana 🥹
Aybarssmom_ Busrademir3434 18 haftalığım yakında başka devlet hastanesi varsa sor istersen oralara da
Aybarssmom_ Bebek_cund_annesi gebelikte beslenme, takipli aşılar, gebeliğin oluşumu, doğum çantası hazırlama, ıkınma teknikleri, gebelikte egzersiz, lohusa dönemi, yenidoğan bakımı, emzirme teknikleri vs
Busrademir3434 Bebeklerininannesi yaa gerçek mii bu okadar herşey de ilgi ama o doğum anı niye öyle🥹🥹
5melekannesi Busrademir3434 odaları tertemiz özel hastane odası gibi odanda lavabolar var duş var pilates topuna kadar herşey var doğumhanesi aydınlık tertemiz korkmuyosun yani doktorları çok ilgili bide onları dinleyip söylediklerini yaparsan ooo çiçek gibi ilerler doğumun 😂😂