Kızlar tıp 36 haftayı doldurup doğan bebekleri normal kabul ediyor, bu eskiden 38’di fakat şuan bebekler erken doğmaya başladı, ve prematüre bebekler 35. Haftadan itibaren kabul edilmeye başlandı. Yani üzülmeyin, fakat siz mi sezeryan istediniz orayı anlayamadım arkadaşımında böyşe bir durumu oldu suni sancı verdiler yatışı yapıldı ve fitil verdi doktor normal doğum yaşadı