Kızlar 35+3 haftalık hamileyim plesanta previayım 3 kere şimdiye kadar kanamam oldu durduruldu şuanda da günde 6 kere 4 saat arayla nidicard kullanıyorum dün doktorum normalde 37 hafta için gün aldıracaktı doğuma 38 haftanı bekleyelim mi dedi zaten kanaman olursa erken alcaz dedi ama olmadığı sürece 38 i bekleyelim dedi bende korkuyorum bebek daha iyi gelişmiş olur ama plesantanın böyle olmasından korktum benim gibi aynı durumu yaşayıp 38 de doğum yapan var mı nolur yazın morale ihtiyacım var 😔