1 gün önce post açmıştım acaba doğum mu diye, bilmişim olacağını 🥺 çok halsizlik yorgunluk hissetmiştim iyice ağırlaşmıştım, dün gün boyu hiç halim yoktu akşama sancılarım sıklaştı ve düğün deydim🥴🤦 çok sıklaşınca bildim bu defa doğum olduğunu ve hastaneye geldim açıklık var deyip yatış verdiler gece 12 de girdim doğuma her anın zorluğu vardır tabi ki ama evde sancımı çekmiştim zaten yarım saat sonra bebeğimi kucağıma aldım bu arada 3 doğumum ve dikişsiz oldu şükür doğumum bebeğim de bende saglikliyiz çok şükür sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz😍