ftmak Kızlar suyum geldi gece 1 buçukta hastaneye geldik, yatış verdiler. Sadece bir parmak açıklık var ve düzenli de bir sancı da yok. Ayrıca 39+3teyiz ama bebekte gerilik var 36-37yle uyumlu sezaryene alma durumu olur mu
Mervesultan ftmak suni verirler gibi geldi ama bolca hareket edip imkan varsa duş alsanız güzel olur,sağlıkla kucağınıza alın 🌸
Erayldz ftmak 38+6 haftalık hamileydim benimde bebeğim 36 37 haftayla uyumluydu nişanım gelmişti 5 cm açıklıkla hastaneye gittim 4 saat sonrada normal doğum yaptım suni sancıda verdiler sanada suni verirler büyük ihtimalle canım
Aysehappymom ftmak Rabbim kolay bir doğum nasip etsin inşallah 🙏 sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
Evazada Kızlar benimde geceden geçmeyen sancilarm var çok beni aman aman öldürecek gibi değil ama var ne bebek biryerde toplanip toplanip duruyor sizce doğum olucak mi? 39+6🥹