Nagihanbkr mamacita_ canım benimde kasımda doğum inşallah ben 3 adet alacağım benim ablam kullanıyor çok rahat diyor özellikşe bir misafirliğe vs gittiğinde çok ç pratik diyor ben tabsiye ediyorum
BirazbundanBirazondan1 mamacita_ evdeki sütyenlerim sıkınca 1 tane emzirme sütyen aldım. Dışarı çıkarken takıyorum Rahat ettim. Doğuma yakın 1 adet emzirme atlet almak istiyorum. Belki 1 tane daha emzirme sütyen daha mı alsam diyorum
Minik1Civciv mamacita_ ay ben iki tane aldım 30 haftalığım deneme amaçlı aldım o kadar rahat ki sanki yok gibi. Yumuşacık penye. İki tane daha alcam. 130 a aldım. İki tanesini trendyoldan.
murvet_98 1 tane alsan yeter heralde normal doğum olucaksa ertesi gün cikiyosun zaten sezeryan da da ikinci gün ama sen istersen 2 al ben kendi sütyenimle daha mutluydum açıkçası 😂
mamacita_ murvet_98 kendi sütyenlerim o kadar rahatsız gelmeye başladı ki sadece hastane vs oraya buraya giderken takmalık gerekli diye düşündüm
Tugbakara Ben aldim 1adet hic kullanmadim zaten cok sicakti bunalmistim resmen 2021 kasim annesiyim simdi hamileyim 7aulik yine kasima geliyor almayacagim
MelikeD Ben de bı tane almıştım hiç kullanmadim valla evde yarım atlet giyiyordum o daha pratik geliyordu Haziran sıcağında 😬
mamacita_ Nagihanbkr bende dışarı birine giderken kullanmak için gerekli diye düşünüyorum bende ilk olarak bir adet alırım yetmezse birtane daha sipariş ederim o zaman kendi sütyenlerim çok rahatsiz gelmeye başladı şimdiden
Mummumlilo Ben iki tane aldım biri siyah biri beyaz atlette aynı şekilde siyah beyaz iki tane aldım baya rahat emzirme için çok pratik olacak gibi duruyor