Bsy olacağını düşünmüyorum ya bnm kızım da beşikte uyuyodu sürekli beşiğe bağlıydı resmen bi yere gidemiyodum 😁🤦🏻♀️ ha sallama uyudugun da kapat yeterli bnce bsye bağlı olmasida iyi değil günlük yaşam için aslnda bnm ağzım yandı ikinciyi Allah izin verirse koycam kendi uyusun sallamaya alıştırmıcam tabii kolik olmazsa oda 🥰🤭 nasıl istiyosan bebeğin nasıl rahat ediyosa öyle yap onun rahatı daha önemli 🥰