Merhaba kızlar. Eşim polis memuru olduğu için Suan şark görevi Hakkari Yüksekovadayım. Adetim geciktiği için hemen bir test alıp yaptım ve pozitif çıktı. Kan değerlerimı olcturdugumde hersey normaldi. Fakat burada özel hastane olmadıgı ıcın devlet hastanesine gıttım ve tahmini 5 haftalık bebegımı ıkı ultrasonda görünmedi. Hemen dış gebelik teşhisi koydu. Tam güvenmiyorm ama ıcımde feci bir şüphe oluştu. Ne yapmam lazım