cokkasmabeabi Valla bilemiyorum benim ilk gebeliğim herşeyi ilk defa yaşıyorum hiç bu kadar zor geçeceğini düşünmüyordum😅 Ağırlaşmamın dışında beni en çok zorlayan şey Sağ ayağımda yani beleğimde birden bire bir ağrı oluştu bileğimi oynatamıyorum ayağımın üstüne basamıyorum yürümekte çok fazla zorlanıyorum topallayarak evin içinde zor dolanıyorum🥺 son zamanlardayım yürüyüş yapmam lazım ne yürüyüş yapabiliyorum ne evden çıkabiliyorum çok kötü bi durum gerçekten bazen kendimi çok fazla kötü hissediyorum oturup ağlayasım geliyo benim gibi bir sürü hamile görüyorum ama hiç biri benim gibi değil neden böyle oldu hiç bilmiyorum doktora gidemiyorum eczacıya söyledim ilaç verilmiyor gebelikte dedi kaç defa kendi doktoruma söylemedim söylesem muhtemelen oda aynı şeyi söylicek 4 gözle doğumu bekliyorum hayırlı bi şekilde yavrum sağ salim doğsun da 🤲🏻🤲🏻 Çok dertliyim anacım sanki bi tek ben böyleymiş gibi geliyor bazen ama illaki vardır benim gibi olan heralde bu zamana kadar etrafımda çok hamile oldu ama hiç böyle bişey duymadım ama yaşıyorum işte 🥺