Kızlar 23+2 günlük hamileyim. İki gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var önce gündüz uzandığım zaman net olarak hissederdim şimdi çok az sadece gece hareketlerini hissediyorum. Kontrolüm de cumartesi içim hiç rahat değil kötü bir şey mi acaba diye korkuyorum. Bu durum normal mi aynı şeyi yaşayan var mı?