islimkry 38+2 günlük bebeğimi bekliyorum. Bir saattir düzenli düzensiz sancım var. Doktora gitmeli miyim yoksa sabahı mı bekleyeyim akıl verin lütfen 🥺 ikinci gebeliğim. 2 yaşında kızım uyuyor onu nereye bırakırım bilemiyorum şuan
Girlmomboymom islimkry Aynı durumdayım belden kasıktan çok ağrım var 2 yaşında kızım da uyuyor ne yaparım bende şaştım
Merve-13 islimkry sancı aralıklarını say düzenli bir şekilde vuruyorsa sancı doğum sancısıdır ama düzensizse yalancı sancılardırr.Tabi mutlaka doktoruna durumu anlat
pinkymoms islimkry sancıların art arda 4sefer düzenli geldiğinde harekete geç bence 🧐 ama tabi sen daha iyi bilirsin
islimkry 1prensesannesi_ köydeler onları da doğum değilse hiç panik ettirmiyim diyorum 🥺 of çok kötü hissediyorum şuan
islimkry Girlmomboymom bende de ara ara geliyor aynı şekilde. Bide acayip mide bulantısı var sende de var mı
1prensesannesi_ islimkry aramızda bir gün var canım zaten bnim de 38+1 haftalık oldu ve sürekli yalancı sancılarım oluyir bnce panik olma sakin kalmaya çalış düzenli olup olmadığını kontrol edebiliyor musun ben çoğu zaman anliyamiyorum ona göre doktora gidersin
runkli0606 islimkry @Girlmomboymom 38+1 de mide bulantısı şikayetiyle acile gittim doğurdum geldim ihmal etmeyin
Gizemengin35 islimkry bnmde aynı kasiklarim belim adet sancısı gbi uykudan uyandırdı resmen 37 haftaligim
islimkry Merve-13 ara ara giriyor ama tam sayamıyorum. Sadece sancı var bide su nişan filan olmayınca emin de olamıyor insan
islimkry Girlmomboymom bende de sadece büyük tuvaletim varmış gibi his var. Sanırım doğuracam bugün 🥺
cokkasmabeabi islimkry her doğum şu nişan ile başlamıyor ama yatın biraz uyumayı deneyin geçmiyorsa gerçek doğum sancısıdır zaten.
islimkry cokkasmabeabi evet öyle yapacsm. Sabah olsa hayırlısıyla🥺🥺 kızımı rahatça arkamda bırakır giderdim
ozlemtemel Bende aynıydım beldem kasıktan ağrılarım vardı ve midem bulanıyordu bi duş aldım şuan geçti kendimi kastım ondan mı yoksa tekrar başlar mı bilemiyorum benimde 2 yaşında oğlum yatıyor onun stresine girdim
islimkry ozlemtemel Allah hepimizin yardımcısı olsun. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Stresten korkudan doğuramicam bu gidişle
islimkry 1prensesannesi_ şuan bende anlayamıyorum. Bir iki saat oldu. Genel olarak sancı ve büyük tuvalet hissi var ama çok düzenli değil sanki sancılar. Bilemedim o yüzden ne yapsam
cokkasmabeabi islimkry çok zor geçen ben de acile gittim tek başıma, allahım nolur uyanmasinlar diye dua ediyordum nst bile çektiremedim🥺 sabahı bekleyebilirsiniz insaAllah
1prensesannesi_ islimkry bence doktora git aklın kalmasın kızını da yanında götür kimse bakicak yoksa eşin orda baksın seni beklerken eğer doğum derlerse annenler gelene kadar hastane de dursun sonra annenlerin yanına götürsün eşin bnce git büyük tuvalet hissi doğum geliyor demek benim bildiğim kadarıyla inşallah kolay doğum nasip etsin Rabbim 🤲🏻🤲🏻
zeyenp5524 Arkadaslar ewiniz hastaneye cok uzak deglse bekleyin derim hem cocuklar rezil olmasın hemde siz zaten sancınız yüksek olsa durdurmaz sizi bence ewde cekin agrınızı yinede siz bilirsniz
islimkry zeyenp5524 hastane 4 5 dk mesafede. Biraz onun rahatlığı var açıkçası. Çocuğuma kıyamıyorum bu saatte nereye bırakırım diye. Sabaha kadar sıklaşmazsa inşallah annem kaynanamlar yetişir bana