Kızlar bu saatte yazıyorum 2 gündür deli gibi ağrı çekiyorum doktorumla görüştüm siyatik sinir ağrısı dedi sol kalçamdan başlayıp bacağım boyunca iniyor dehşet bir ağrı ağlayacak gibiyim magnezyum sıcak kompres egzersiz işe yaramıyor 37+6 da yım bu ağrıyı yaşayan oldu mu aranızda ne kadar süre çektiniz bunu doğumda geçti mi yardım edin lütfen