Sare571 merhaba size birsey sormak istiyorum. Ben ilk dogumumda, belden igne yapıldı ama ben tamamen uyudum. Hicbirsey hissetmedim gözümü açtıgımda artık yogun bakımdaydım ( gözetim amacıyla koyulmuştum) şimdi ikinci dogumumda bebegimi görmek istiyorum nasıl dogdugunu. Ne söylemem gerekiyor doktora? Nasıl anlatayım?