Kızlar normalde 34. Haftadayiz ama doktorum 37 haftalık gözüküyor dedi sizce haftanın ilerden gitmesi doğum zamanını doğum tarihini etkiler mi yani 37 haftaya göre mi hazirlanmam lazım yoksa 34 haftaya göre mi? Doktordan bilgi alamadım sadece iki hafta sonra gelmemi söyledi bilgisi olan var mıdır acaba?