Serapeskiler ablam epidural sezaryen oldu. Hiç bel ağrısı baş ağrısı çekmedi. Zaten direkt kahve içirtiyolar size, baş ağrısı olmasın diye. Ayaklarınızı tabiki 2 saat hissetmiyorsunuz bu çok normal, genel anestezinin de bi süresi var epiduralin de. Bu sürede zaten sonda takılı oluyor ve ayaklarınız komple çözüldüğünde o sonda sizden çıkartılıyor. Abartıldığı gibi bir durum olduğunu düşünmüyorum. Ben genel olmak istemezdim.