Aleyy_26 Arkadaşlar aranız da yeni doğum yapıp kanguru kullanan var mı yada öneriyor musunuz kullanıp da pişman olanınız var mı🙃
Dogaclk Aleyy_26 ilk bebekse en guvenlisi bu en rahati bu deseler de ilk 3 ay bir kanguru yada slinge bebeginizi koymak cok zor oluyor. Rahat mi acaba diye surekli bir evham yapiyor insan 😅
koalamiyim Aleyy_26 sling çok rahat oluyor bebeğim sadece slingde uyuyordu bi ara ben de o sırada yürüyüş yapıyordum 🥹
cokkasmabeabi Aleyy_26 benim bebeler ufak doğduğu için 1.aydan sonra yani 3.5 kilo olunca kullanmaya başladım hep. Yürüyünce de bıraktım. Çok rahat elim ayağım bosta bebe kucağımda hep onunla gezdim bebek arabam bile yok.
Arelin_kardesi Bende de hazır solomonbayby kangurum vardı içine yenidoğan aparat aldım çünkü doğum sonrası okul serüveni basliycak abisi var onunla.gidip gelmeyi düşünüyorum
Aleyy_26 Teşekkür ederimm hala almakta tereddüt ediyordum ama hastaneye falan giderken daha kolay olur diye düşündüm
Bulbulyuvasi mhmtsmy kanguru genelde önerilmiyor yapısı gereği bir tık sert siling normal kumaş hemde ilk zamanlar doktorlar önermiyor kangru eğer yenidoğan aparatı yoksa
MerveTeyze Bence öncelikle bir sling alın kanguru bebekten bebeğe değişiyor kimi severken kimi bebek nefret ediyor ve iyilerinin fiyatı da bayağı bi iyi çocuğunuzla birlikte denersiniz baktınız seviyor devam değilse boşuna harcama yapmaya gerek yok