Kızlar yine ben bu konu ile alakalı son olarak ben. 37. Haftamizdayiz kızımla doğumuma az kaldı bebiş içimde kıpır kıpır heyecan ile bekliyorum🦋. Ama tabi beni tanıyanlar biliyor ki çok sık girdim ultrasona ve özellikle ilk üç ay. Ve kalp atışını dört beş kez dinletti dokotorlar. Çok kısa da olsa. Sonraları yine dinlettiler ama özellikle ilk üç ay doppler pek önerilmiyor vs gibi şeyler duydum. Yaşadığım şehirde bir doktora sordum özelde çalışan aynı şeyleri söyledi. Bir de Kaan kocatepeyi dinledim bugün o da aynısını dedi. Ben talep etmedim ama yine de bakarken bir anda açtılar işte. İlk üç ay enfeksiyon yüzünden öldüm diyebilirim. Crp değerine bile bakmadan antibiyotik verince bir doktor ben de antibiyotik tedavisi alabilir miyim diye sormaya gittim bazı doktorlara onlar da her gidişte baktılar işte. Özellikle ilk üç ay doppler olup doktorundan olumlu dönüt alan yani pek de büyük bir zararı yoktur diyen oldu mu? Örneğin ayrıntılı ultrasona gittiğimde ben normal bakarken bebiş gayet sakindi ama kalp atışını açtı doktor bebiş titredi içerde resmen gördüm o halini 🥺