Çarşamba günü doktora gittim 10 haftalık dı 9+3 gözüktü bebek ama kesenin bi tarafında kanama gözüküyor doktor sordu lekelenme kanama filan oldumu diye şükür hiç olmadı bu zamana kadar bana dedi ilk sezeryandan kalmış ola bilir die kafamda karıştı o an da sormadım ne alaksı var 2 sene gecti doğum yapalı başına böyle bi durum gelen oldumu