Esyuvi İdrar yolu enfeksiyonum sürekli tekrarlıyor tedavi gördüğüm halde hala kesilmedi aynı durumda olan var mı ?
Bebegim_38 Esyuvi benim de tekrarlıyor sürekli, tek kullanımlık şase vermişti doktor önce onunla azaldı ama geçmedi. Aşırı su içip hijyene dikkat ediyorum ama fayda etmiyor. Bugün düşük doz antibiyotik başladı yeniden doktorum.
aysee-yakupp01 Esyuvi benimde öyle fitil kullandığım halde geçmedi nioli yağını bir ebe öneriyordu onu aldım bende daha bugün inşallah iyi gelir
Meryemeliz27 Esyuvi bnde öyle canım bitip tekrar başlıyo doktorum idrar kültürü istedi sonucunda üreme çıktı bakteri kendi ürüyormuş antibiyotik iğne verdi sabah akşam vuruluyorum şuan değerlerim düşmeye başladı birde bol bol su bol bol idrara çıkmaya çalışıyorum
ardengunes Esyuvi bende de var doktorum antibiyotik vermek istemiyorum dedi kendi kendini tedavi etmeye bak bol bol su iç dedi ama çok içemiyorum unutuyorum zaten suyla aram hiç iyi değil yinede içmeye çalışıyorum 😫😫😫
Esmagrr Bende yaşadım antibiyotik kullandım ve günde 3.5 litre su tüketimi iç çamaşır ürünleri vs gibi birçok şeye dikkat etmek lazım ayrıca idrar kültürü yaptırmak lazım ürüyor mu enfeksiyon fitil vs kullanılıyor
Esyuvi Haftada 2 kez kullandığım fitil var ayriyeten intim bölgesi yıkama jelini de kullanıyorum sadece su tüketimim biraz az onada dikkat etmeye çalışıyorum bunlara rağmen hala idrarımda yanma oluyor
meryy2615 Bende de olmuştu. Bol bol su içtim ve kızılcık şerbeti yaptım onun çok faydasını gördüm. Şuan enfeksiyon yok çok şükür ❤️ tavsiye ederim 💕
ardengunes aysee-yakupp01 bende alacaktım o yağı ama trendyolda yorumlarda çok okudum yakiyo tahriş ediyo falan yazmış bi kısım biride doktora gitmiş boyle seyleri kullanmayin demis 🙄 o yüzden korktum almadım 😏
Sibelnehir Esyuvi bende de vardı nioli yağı kullandım düzenli, kuru dut çayı içtim hala daha içiyprum hergün bir bardak koruyucu olması için