Merhabalar kızlar 36. Haftalık gebeyim bugün kontrole gittim bebeğimin kanala girdiğini söyledi erken doğum olabilir dedi doktorum bu durum beni korkutmaya başladı😒 bebek kanala girdikten ne kadar sonra doğum olabilir sizce? Bu arada ben sezaryen doğum istiyorum normal doğum mu yaparım erken doğarsa😔