Shinepearly Sabahtan beri belli aralıklarla ince ince sızı hissediyorum. Adet olacakmışım hissi , rahatsızlık veriyor ama böyle bağırtıcak kadar değil ince sızı nasıl tarif etsemm. Bu doğum sancısı mıdır çözemiyorum 😟
Nuurrr Benimde vardı 2 gün önce hatta gece bile tedirgin uyuduğum için hissediyordum ama durulmıycak gibi değildi. Doğum yaklaştıkça oluyormuş, Kendiliğinden geçti şükür, bence sizinde öyledir
Aleyna1461 1 saat önce benimde başladı adet olcakmış gibi yarım dakka arayla bel sırt ağrısı yok. 34. Haftama yeni giriyorum. Korkmalımıyım bilemedim